Inscription au jeu de piste

Vendredi 16 octobre / Friday october 16

Participation is limited to 45 students. Thanks to warn us, 48 hours in advance, if you decide to delete your registration in order to free your booking and to allow some others students to participate.

Contact address : welcomedaysuniv-lillefr

Si vous souhaitez vous inscrire avec un/une ami/e, précisez dans le "champs commentaire" le nom du ou des participant(e)s avec lesquels vous souhaitez former une équipe. Ils doivent également s’inscrire au jeu.

If you want to participate with a friend or friends, specify in the "comment field" the name of the participant(s) whom you would like to form a team with. They have to complete the form as well to be registered.

Les champs accompagnés d'un * sont obligatoires.
Inscription au jeu de piste
Madame     Monsieur
Image CAPTCHA pour prévenir l'utilisation abusive Si vous ne pouvez lire toutes les lettres ou chiffres, cliquez ici.